jag njuter!

Idag har jag och min bror(ja han blev kvar en vecka till..) varit pa haj jakt, utan nagon lycka. Vi drog ivag med Daniels cross for att snorkla vid shark island. Om man har tur sa kan man fa se hajar nar man snorklar.
Vi hade inte tur eller sa hade vi det for vattnet var grumligt sa om vi hade sett en haj sa hade den varit typ nagra meter ifran oss. Laskigt.

I mandags hade Daniel sitt snorkel test, sa han ar nu dive master. Det hela firades med fest som slutade i poolen, mycket kul. Vi bada hade sa kul att vi stannade inne hela gardagen och svalkade oss med air con. Enda gangerna vi gick ut var for mat och bio.

Har jag tankt mycket pa min hemkomst, det ar ju bara en vecka kvar. Jag onskar att jag langtade hem mera faktiskt...
Nar jag var i Australien sa langtade jag hem betydligt mera men det kan ju ocksa bero pa att hemresan var langre bort da.




Som sagt jag njuter av Thailand nu :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du och Daniel är väl värda en skön semester vecka, här hemma är det andra förutsättningar som gäller...men ni slapp snöskottning och kyla iaf.

Vi längtar efter Er. kram m

PS den svenska våren kommer att vara perfekt när ni kommer hem.

2010-04-29 @ 09:14:51
Postat av: Monica

Oj va roligt att du njuter den sista tiden du har kvar i Thailand.Det verkar ju som du och Daniel verkligen har det bra. Här börjar våren nalkas, men vi har baraa haft två nätter utan frost. Ha det nu fortsatt bra och lycka till med resan hem. Hälsa Daniel.

Kramar

Monica o Arne

2010-04-30 @ 12:31:22
URL: http://emmaontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0