Koh tao

Jag skulle skriva ett jatte glatt inlagg hade jag tankt men jag laste just nyheterna pa aftonbladet!
Jag har hort att oroligheterna i Bangkok ar varre men hade nog inte velat rakna med detta. Hoppas verkligen att allt lugnar ner sig tills jag aker och att Daniel som aker pa tisdag kan aka direkt till flygplatsen.
Sa nog om det nu ska jag skriva om bra saker.

Jag har klarat mitt dyk cert. :D Wihu! Har pluggat och dykt i fyra dagar nu och antligen ar jag klar!! Fast jag vill dyka mera :)
Koh tao ar underbart. Har forsokt att se mig omkring pa kvallarna. Igar kvall skjutsade Daniel upp mig till en resturang i bergen dar vi sag solen ga ner. Otroligt fint.
Har inte hunnit fa sa mycket farg eftersom jag har mest pluggat och dykt. Men nu ska jag bara slappa och ha det skont resten av min resa. Jag vill dyka mer men har nog inte rad.
Nu ska jag ivag och hamta mitt "dyk kort" :)

Ha det underbart dar hemma i var solen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis!!



Haha, undrar om det var samma restaurang jag och grabbar for ivag till mitt i natten och blev dumpade utan mojlighet att ta oss tillbaks da det var stangt. Var det regnskog?! Kul!

2010-04-24 @ 12:20:05
Postat av: Pappa

Jag hoppas att ni får en lugn vistelse den tid ni har kvar i Thailand. Ett stort grattis till dyk certet! Ha de nu gott! Kram

2010-04-24 @ 22:58:04
Postat av: Anonym

Johanna: Tack tack. Nja det var varldens uppfor backe men regnskog vet jag inte om man kan kalla det for:

2010-04-25 @ 07:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0