"Magic"

Har just varit pa bio med Johanna mitt pa ljusa dagen. Vi sag Date Movie och det var ett perfekt satt att bota gardagens fylla med! Bio morker med popcorn och pepsi, mys.
Egentligen borde jag kanna mig stressad nu med allt som ska fixas innan jag flyger till Brisbane men jag orkar inte med att stressa sa istallet njuter jag av mina sista dagar i Melbourne :)
Gardagen slutade med att vi at pa en resturang har i St Kilda pa Acland street. Nu kommer jag lata valdigt vuxen men det var gott och trevligt, haha. Sen blev det lite fest pa det.
I tisdags var vi och sag Carl-Einar Hacker upptrada inne i stan. Han var lika rolig som vanligt :) om inte lite roligare med sin svenska dialekt nar han pratade engelska.
Nu ska jag skriva ut min flygbiljett och mina skatte papper och sen gora gluten fria pannkakor med Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0