svettigt.

Hur underbart ar inte livet nar man traffar pa sin bror nar man ar pa vag med vaskan for att checka ut fran sitt rum och han fragar om man vill folja med ut och dyka! Bara sadar och helt gratis :) Innan jag hann och blinka sa lag jag pa havetsbotten och skvalpade runt med fiskarna, underbart.
Det var namligen sa att Daniel var tvungen och aka ut till ett dyk stalle och gora en karta. Men man far aldrig aka ut sjalv och dyka utan man maste ha en "buddy" och det fanns ingen som kunde folja med Daniel. Som tur var tog ju jag mitt PADI dyk cert igar sa jag fick folja med ut :) Sa nu har jag dykt hela fem ganger!
Nu ska jag sova hos Daniel i tva natter innan han aker hemat och sen far vi se om jag stannar pa koh tao eller vart jag tar vagen.
Ska snart ringa mamma och hora om hennes katt aventyr men forst ska jag ata thai mat!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja ibland är det bra med en snäll bror! Ni verkar ha det helt underbart, bara ut och dyka så där, med en fin utsikt, jag får väl slå på TV:en och titta på ett natur program. Ha de bra! KRAM

2010-04-25 @ 08:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0