thailand, bangkok.

Vilket kaos det var pa flygplasten. Bruna svenskar overallt som ville aka hem! Galna vulkaner.
Flygresan gick bra och jag bestammde mig for att ta nu bussen in till kohsan road och sova har. Traffade en tjej och en kille pa bussen som jag letade boende med och tur var det for det fanns bara tre rummare lediga. Slutade med att vi hamnade pa samma stalle som johanna och jag bodde pa sist.
Nu har jag bokat min buss biljett till Koh tao sa jag aker klockan atta ikvall och kommer fram till Koh tao vid nio tiden imorgon bitti :) Nu galler det bara att fa tag pa Daniel sa jag vet namnet pa stallet jag ska till.
Det ar varmt och soligt har i Bangkok och jag har inte markt av nagra oroligheter. Ska bara ta det lugnt idag och unna mig en thai massage.
Alskar att allt ar sa billigt!!

Kommentarer
Postat av: mamman

Det var ju tur att ni fick fram ett rum, festligt att det blev samma som ställe som sist! Antar att du är framme nu, gissa om jag är avundsjuk på dig; både träffa D och vara i värmen. Själv möttes jag av... SNÖ !!imorse plus 2 grader,burr!

Kram mamma

2010-04-21 @ 11:11:50
Postat av: Monica

Hej Emma!

Skönt att höra att du har kommit fram till Thailand och allt verkar gå bra. Ha det nu så skönt och hälsa Daniel när du träffar honom.

Vi tänker på dig. Kramar

Monica o Arne

2010-04-21 @ 14:19:10
URL: http://emmaontour.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej! Jag var i Hudiksvall i morse och vi hade ingen snö! Jag har köpt nya jogging skor, så det är blir en sväng varje dag, vid hotell vistelse. Hemma är det fullt med hantverkare, för att huset ska bli fint. Nog om mig, hoppas att ni får bra dagar nu, hälsa Daniel. Kram.

2010-04-21 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0