vinden har vant.

Ja varma vindar borjar komma in over Melbourne vilket resulterar i att vi slipper 10-20 grader och regn!!!
Just nu skinner solen och jag hade turen att min jobbar kompis blev sjuk sa jag fick jobba idag med:) sa jag jobbar mandag till fredag forutom torsdag for da ar jag ledig. Jag hade ocksa turen att hitta en 10 dollar sedel nar jag stadade pa jobbet! Jag ville lagga den i "dricks koppen" men min chef tyckte allt att jag skulle behalla den :) Lite konstigt hur glad man kan bli av att hitta ca 67kr!
Imorgon ska vi pa utomhus bio med jobbet och vi ska ha picknick och dricka gott (det ar ju min sista vecka pa jobbet). Det ska bli riktigt mysig, vi ska se "Where the wild things are".
Nu ska jag hem och kolla om det ar nagon som vill hitta pa nagot kul!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur ska du klara dig utan cupcakes?

Förstår att det blir separationsångest från både socker och vänner men då blir det plats för nya vänner och kanske kan hända att muffinsspåren på magen kommer att försvinna!

Sköt om dig!

2010-01-21 @ 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0