en mars dag.

Tack vad ni ar gulliga!
Mitt problem ar dock att jag langtar egentligen inte hem men jag ar sa installd pa att jag ska aka hem snart sa jag vill hellre gora det nu NU. Plus att det ar inte alls kul att lana pengar for att slosa dom pa boende och mat :/
Har iaf fatt lon!! Bara 100 dollar, som de inte verkar ha dragit nagon skatt pa...
Idag har det hant spannade saker som jag inte ska vara forst med att avsloja. Det far personen sjalv gora forst :)
Blev iaf sugen pa att lagga mina pengar pa andra saker an formula 1 som jag ska ga pa i helgen!
Solen lyser har och nu ska jag ata clementin.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu blir jag jättenyfiken! Kan denne någon vara en släkting? Humm Vi hörs väl imorgon. Kram så länge

2010-03-26 @ 13:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0