Jag..

  • ar alldeles for lat och trott for att boka min flyg biljett till Brisbane.
  • kommer sakna allt galenskap som hander pa tramen nar man ska aka hem fran jobbet. Tex galna "joggare" med fagel pa axeln.
  • jobbar hela pask helgen forutom fredag och hela nasta vecka, nya butiken oppnar imorgon!
  • ska ata tacos med Johanna pa fredag (varat pask firande).
  • har an sa lange klarat mig utan socker (klockan ar 16 och sist jag at socker var 21 igar kvall!)
  • langtar till Thailand men ar ocksa lite "radd" for att aka hem.
  • ska nu ga hem till hostellet och ta hand om min tvatt!


Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Emma!

Så roligt att höra att du fick jobb hoppas du kommer att trivas. Här snöar det ena stunden och regnar den andra, det är mörkt och 0gradigt inget speciellt roligt påskväder.

Ha en skön påsk

Kramar

Monica o Arne

2010-04-01 @ 08:48:19
URL: http://emmaontour.blogg.se/
Postat av: Alla på Häckenäs

Hoppas du har en bra påsk o att du ätit några påskägg. Vi har haft 4 kanonhärliga dagar på Sicilien, soligt o varmt o massor av vårblommor, god mat o mkt att titta på. Nu ska vi trädgårdsarbeta lite o sen fixa för- o efterrätt att ta med till Eva o Anna dit vi ska på middag ikväll, det ska bli kul! Njut av din vistelse den tid du har kvar down under för nu är du ju snart hemma igen!

Kram från oss alla.

2010-04-04 @ 10:32:58
Postat av: P

Tröttnat på bloggskrivandet, eller? =P

2010-04-10 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0