28th

(Mamma: Det var Johanna som tatuerade sig!)

Igar var jag pa Grand Prix har i Melbourne och sag Formula 1, haftigt. Jag hade san tur sa jag fick ga gratis och tom med gratis ol :) Men vadret var inte riktigt jatte mysigt. Skulle vara 22 grader men det var mulet och blasigt sa det kandes som 15 typ! BURR (nar man inte har klader for det vadret...)
Har jobbat lite annars och bokat om min hem biljett.
Aker fran Australien den 19 April till Thailand och landar i Sverige den 5 Maj! Lite blandade kanslor over det fran dag till dag. En sak ar saker och det ar att jag kommer inte sakna nagra manniskor som ar kvar i det har landet. Vilket ar jatte trakigt men tyvarr sant, det ar valdigt mycket skitsnack har. Med det menar jag sjalvklart inte mina svenska vanner:)
Funderar pa att ta en trip till Ikea idag sa jag kommer bort fran hostellet. Det ar ju faktiskt snart Pask...
Just det, den har veckan blir lite rolig. I Sverige sa byter ni ju tid till sommartid idag(sondag) medans har i Melbourne har vi fortfarande sommartid tills nasta helg, da det blir vintertid. Vilket betyder att idag blir det 9 timmars tidsskillnad till Sverige fram tills Melbourne byter och da andras det tillbaka till 10 timmar. Valdigt forvirrande! Plus det sa har jag ingen anning om tidsskillnaden till Thailand sa Daniel ringer jag lite nar jag kanner fort, haha.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, nu är vi hemma efter en härlig vecka i Lanzarote, hoppas du har det bra. Kram. Britt Marie hälsar också!

2010-03-30 @ 21:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0