tack och bock

Jag har landat i Sverige och tillbringat nästan en hel dag här hemma.
Otroligt läskigt och overkligt att vara tillbaka.
Känns som att jag var hemma igår men endå märks det att det var 7 månader sen.
Väldigt kallt är det här hemma. Det var noll grader när vi landade pa arlanda kl sju imorse och det har inte varit varmare än ca 7 grader idag. Vilket är otroligt kallt för mig även om solen har varit framme!
Vill iaf säga tack till er som har följt min resa, den har varit otrolig och jag är så glad och stolt över att jag gjorde den. Jag har växt som människa och det är inte samma Emma som kommit hem.
Förhoppningsvis så kommer jag snart att få användning utav denna blogg igen :)
Nu ska jag bara njuta av att träffa min familj och mina vänner. Börjar inte det "riktiga" livet med jobb osv förrens första juni..

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Valkommen hem". Jag kan ju inte riktigt saga det, men skont att du kom hem hel och behallen :)

Njut av allt det svenska, vanner och det som ar bekant! Halsa alla fran mig!



See ya later, Mate! ;)

2010-05-06 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0